My wonderful world....
Yus Fida
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 25-Jun-2009 06:20 Email | Share | Bookmark
D luv of nature...



Di suatu petang, dengan masa yg agak terhad (sebab hubby nak masuk shift keja malam)...kami dtg bersenang lenang kat sini. Patutnya, kalo org lain dtg sini petang2 minggu mcm ni mesti sbb ada xtvt jogging atau pun sessi beriadah bersama keluarga...mmg ramai org kat sini, tapi kami dtg dgn senang lenang gitu sbb nk cr tempat lepak makan kerepok lekor ajer....





Taman Tasik ni luas sangat, kiranya kalo x berjongging pun...berjalan-jalan round pusing tasik ni pun boley berpeluh sakan. Kali ni dtg, tetiba mata nampak cantik sgt tasik kat sini (padahal selalu dtg sbm ni x perasan ke cantik?...ermmm ). So, sambil2 makan keropok lekor goreng...saya pun snap pics mana yg patut.



Betul kan, cantik tak tempat ni?...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net